افشاردوست: کاله شایسته قهرمانی بود

پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

افشاردوست: کاله شایسته قهرمانی بود
بازديد : 758

کارشناس والیبال ایران در مورد فینال لیگ برتر ایران گفت: بازی فینال یکی از مهمترین بازی های این فصل بود و از نظر فنی در سطح بالایی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، محمود افشاردوست که سالها به عنوان بازیکن در تیم ملی والیبال حضور داشت در مورد بازی نهایی لیگ برتر و قهرمانی تیم کاله گفت: جدا از اینکه کدام تیم برنده یا بازنده شد باید اعلام کنم که بازی فینال واقعا در سطح بالایی برگزار شد چون تا آخرین لحظه قهرمان مشخص نبود.
وی افزود: تیم کاله مازندران نسبت به بازی قبل پیشرفت خوبی داشت و نسبت به آن بازی با آرامش بیشتری کار کرد و تحت تاثیر هیچ هیجانی قرار نگرفت. به اعتقاد من بازیکنان این تیم با نداشتن استرس به سادگی توانستند کار و در نهایت برنامه مربیان را در زمین پیاده کنند. این تیم روی نقاط ضعف و قوت متین کار کرده بودند و حتی چیدمان بازیکنان کاله این موضوع را نشان داد که برای پیروزی در این بازی به میدان آمدند.
افشاردوست در مورد تیم متین هم گفت: با توجه به اینکه این تیم برای اولین بار در لیگ برتر وارد می شد رسیدن به نایب قهرمانی برای آنها پوئن مثبتی است. بازیکنان این تیم تلاش خود کردند تا بهترین بازی شان را ارائه دهند. اما بازیکن جوان و سرعتی زن این تیم یعنی فتحعلی، پاشنه آشیل این تیم شد تا در نهایت حتی با تلاش زیاد هم نتوانند پیروزی شان را تکرار کنند. این تیم روند مثبتی را در این بازی داشت و تا آخرین امتیازات پابه پای حریف پیش آمد. اما در لحظات آخر تیمی برنده می شود که از هوش و تدبیر خود به بهترین شکل بهره ببرد.
وی در مورد شایستگی تیم کاله برای قهرمانی گفت: هر کدام از 4 تیم راه یافته به پلی آف که قهرمان میشدند لایق قهرمانی بودند. مربیان باید در طول فصل برنامه ریزی خوبی را برای تیمشان انجام دهند تا در پلی آف نتیجه بگیرند. به عنوان مثال  در لیگ ایتالیا تیمی که در دور مقدماتی هفتم بود قهرمان ایتالیا شد و در باشگاههای جهان هم قهرمان شد. بنابراین رسیدن به قهرمانی برنامه خاصی می خواهد که مطمئنا تیم کاله این موضوع را به خوبی انجام داد.




موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف